IBAN: NL61ABNA 0621957739

Afbeelding met tekst, illustratie

Afbeelding met tekst, fles

Harry Geven overleden.

Helaas hebben wij afscheid moeten nemen van ons collega-bestuurslid Harry Geven. Harry is op donderdag 20 april op 65-jarige leeftijd overleden. Hij heeft zich de afgelopen 10 jaar sterk gemaakt voor vooral de medische zorg verlenende projecten binnen het totaalproject. Mede op zijn initiatief is het TogetherHome er gekomen, het opvangtehuis voor mensen met een beperking. Wij verliezen in Harry een gewaardeerde collega en vriend.

Harry bij een van zijn bezoeken aan de projecten in India.

Primary Health Center

Stichting Together is momenteel bezig met de bouw van het Primary Health Centre.

Deze dokterspost heeft een tweeledige functie. Het geeft bereikbare zorg voor mensen in de buurt op het platteland en het is een aanvulling voor de zorg aan de bewoners in het TogetherHome.

Afbeelding met hemel, buitenshuis, gebouw, boom

Primary Health Center in aanbouw

Zelfstandigheid voor vrouwen

Bij onze projecten krijgen ook steeds meer vrouwen een betaalde baan. Onder andere bij de teelt van gewassen. Ook kunnen de vrouwen gewassen verbouwen voor eigen gebruik. Tevens helpen ze bij de diverse boerderijen. Het is met name in deze regio een belangrijke bijdrage aan de zelfstandigheid van vrouwen.

Afbeelding met buitenshuis, hemel, plant, persoon

Website

Binnenkort kunnen we onze vernieuwde website aan u presenteren. De vormgeving van de website is aangepast en de site is ook geschikt om te bekijken op je mobiel en/of tablet (iPad e.d.).  Op de nieuwe website komt ook een doneerknop die het met één druk op de knop mogelijk maakt om onze stichting financieel te steunen met het ontwikkelingswerk in India.

Dank

Namens Stichting Together willen we iedereen bedanken die in welke vorm dan ook heeft bijgedragen aan de projecten.

Afbeelding met tekst, illustratie