IBAN: NL61ABNA 0621957739

Belastingvrij schenken

Om schenken aan goede doelen aantrekkelijker te maken heeft de Belastingdienst het mogelijk gemaakt om schenkingen aftrekbaar van uw belasting te maken. De Belastingdienst heeft daarvoor aan een aantal “Goede doelen” de ANBI-status toegekend. ANBI staat voor Algemeen Nut Beogende Instelling. Stichting Together heeft die ANBI-status.

Dat betekent dat u schenkingen aan Stichting Together van de belasting mag aftrekken. Daar zijn wel regels voor gesteld. Zo kunt u met Stichting Together een overeenkomst sluiten om gedurende een periode van 5 jaar, jaarlijks een bepaald bedrag te schenken. De omvang van de schenking is daarbij niet van belang, dat kan met elk bedrag. Stichting Together kan in overleg de overeenkomst helemaal voor u regelen. Daar hoeft u verder niets voor te doen. Minder belasting betalen, wie wil dat nu niet.

Meer weten?  Vul dan het contactformulier in en we nemen contact met u op.